به بهانه تولدت (2)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت (2)

هیچ عینکی نمیتونه دوری     تورو به چشمهام نزدیک کنه....

روزهای ندیدنت خیلی زیاد شده.....

 

تـــــــــــــــو
رنگ می دهی،
به لباسی که می پوشی.

بو می دهی،
به عطری که می زنی.

معنا می دهی،
به کلمه های بی ربطی
که شعرهای من می شوند.

 

 

 

مــےخواهــــــــم بگویــــــــم تـا همــــہ بداننـــد...

بنـویســــم تـا همــــہ بخواننـــــد...
چــــہ قــــدر عـاشقــــانــــہ
...
دوستـــــ دارمتـــــ
...
از پـنـــاه همــــہ ے دوستــــ داشتـــــ
טּ هـا...
تـو کــــہ وقـتــــے روے مـاهتـــ بــــہ مهمـانــے چشمـــانم مــےآیـد
...
همــــہ چیـز از چشمــم مــےافـتــــد
...
تــو کـــــہ در پـنـــاه بودنتــــ...
از هیــچ نمــےهــراسـم جـز نـداشتنتــــ...
بـا تـو کــــہ آرام مــےشـوم
...
بـــــہ هـر سخــــن از صــداے تـــو
...
و دلــــــم مــےلــرزد
...
تنــدتـــر مــےتـپــــد
...
بــــہ هنگــــام آ
טּ لحـظـــــــہ ے اوج...
تــو کــــہ عـاشــــق تـــوام
...
تــو کــــہ مـعـشـــوق مــنـــے
...
تـو کــــہ هـر لحـظـــــہ از لحـظـــــــہ هـاے عـشـــــق
...
مـعـنــے خــوش عــاشـق بـودنـــے
...
هـر چـقـدر از تــو بگویــــم هـم کـــم استــــ
...
تـو بـارونــے صــد هـزار سـالــه اے
...
امـا مــےگویــم تـا همــــہ بداننـــد
...
مــےنـویسم تـا همــــہ بخوانـنـــد
...
تــو کیستـــــے کــــہ تـــو را
...
اینـچنـیـــن عــاشقــــم
...
ایـــ
טּ چنـیــــטּ،
عــــاشقـــــم

  



نظرات شما عزیزان:

relaxboy
ساعت16:07---1 تير 1391
سلام .وب بیستی داری معلومه خیلی واسش زحمت کشیدی .امیدوارم هر روزت بهتر از دیروزت باشه ...به منم سر بزن ...اخر همین خیابون در سیاهه وبلاگ منه..............نظر یادت نره.....پسر ارام....بای

╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
relax
╬═♥╬
╬♥═╬
boy
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬.
/(..')\♥♥('..)
./♥\. = ./█\.
_| |_ ♥ _| |_


mitra
ساعت11:15---1 تير 1391
vebet kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ghashange dosesh daram.b vebe manam bia maryam jon

تنها
ساعت16:53---25 بهمن 1390
سلام عزیزم
فکر کنم تازه وب رو ساختی
ولی مطالبی که توش گذاشتی خیلییییییییییییییییییییییییییی ی قشنگن فکر کنم تو آینده وب خیلی عالی داشته باشی و خیلی بهتر از این بشه
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
راستی فکرکنم اولین نفر هستم که برات کامنت میذارم
دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم تونظرات بهم بگو چون خیلی دوست دارم باهم تبادل لینک کنیم
ولنتاین هم مبارک
ساعت ها به ساعت می نگرم مسابقه گذاشته اند عقربه ها
هر چه غمت بیشتر باشد از سرعت خود می کاهند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |